Cercar al bloc

diumenge, 27 de maig del 2012

Horts urbans

Entre setembre i octubre d'aquest any me'n vaig a una casa pròpia amb el colega.
Tenim un balcó i m'agradaria plantar-hi coses que es puguin menjar.
He anat buscant informació i la deixo anotada aquí.
El balcó és més llarg que ample, així que haig de deixar lloc per passar. Buscant buscant, he trobat informació sobre jardins verticals. De moment, més que idees aplicables directament, la majoria de les webs, em donen idees per crear coses jo a la meva manera. La idea és gastar com menys millor.
A més a més, algunes de les pàgines són molt més útils que d'altres.

Notícies:
http://www.btv.cat/btvnoticies/2012/04/27/la-fal%C2%B7lera-pels-horts-urbans-omple-terrasses-i-balcons-de-cebes-tomaquets-i-enciams/
http://www.8tv.cat/8aldia/equip-reporters/horts-urbans-del-balco-al-plat/

Links:
Horturbà - L'hort a casa
asociacion-cultivos.pdf (Objecte application/pdf )
Hort a un balcó de Barcelona
Huerto Urbano Edujardin.es
Windowfarms™
TRABAJOS CON PALETS: Trabajos con hechos con madera de palet
Jardin Decora
DIY Vertical Herb Garden with a Shoe Organizer | greenUPGRADER
Urbanbuds_Design
Stadtbedarf: urbane Designprodukte / nececity: urban designproducts

Sobre el blog:

Aquest blog no és regular ni freqüentat. Si us fa il·lusió veure alguna cosa que mereixi mínimament la pena publicat per mi, visiteu:

PROTOCOLO7

Blog compartit per:
L'Aighash i en Moreloth