Cercar al bloc

dimecres, 23 de maig del 2012

Tema: Eurovegas

Aquesta és la notícia.
No he pogut acabar d'escriure el comentari degut a la llargada del meu text.
Això és un post en resposta a:
Musiu - 22/05/2012 - 19:52h Un catalán montó la feria de Sevilla.Otro el molen roig de Paris.Otro la infra estructura del parque del monasterio de piedra.Otros la industria conservera en Galicia. otros en Isla Cristina.Estos son los que me vienen a la memoria.Porqué no podemos montar un Euro-vegas.?
23/05/2012 - 00:59h Pel mateix motiu que no ho hauria de fer Adelson: es destrueix un patrimoni al costat de Barcelona d'una riquesa de fauna i flora sorprenent (tenint en compte el que ha patit). Un patrimoni que no es sol divulgar per evitar algun tipus de pressió social que eviti les destrosses que hi fan des de quasi sempre. A veure la gràcia que els fa als biòlegs si s'hi posa un Eurovegas.
Ja no queden espais així tan aprop. Poden buscar altres llocs, però sembla que el delta del Llobregat serveix de calaix "desastre" on ficar tot el que no cap a Barcelona.

A part que em sembla una discriminació positiva injusta i despòtica permetre que a aquests locals s'hi fumi. Si està prohibit s'acaten les lleis. Estem acostumats a que es facin les lleis i es modifiquin en funció de qui té més. Però la llei del tabac, mal que a alguns els pesi, es va fer amb raons de molt de pes. Un argument que em rebatria això podria ser que actualment ha quedat palès que la salut i benestar de les persones és quelcom terciari en el govern.
Jo, sempre que m'ho pugui permetre, a "Eurovegas" no hi entraré, però planyo als que hi hagin de treballar. Dit això, tampoc tinc fe cega en l'èxit aclaparador que prediquen des del Parlament.
Ara, que donin més drets al tal Sheldon que a Cirsa, què vols que et digui, em sembla coherent amb ridícul en el que ens tenen ja habituats.

Sobre el blog:

Aquest blog no és regular ni freqüentat. Si us fa il·lusió veure alguna cosa que mereixi mínimament la pena publicat per mi, visiteu:

PROTOCOLO7

Blog compartit per:
L'Aighash i en Moreloth